RESTAURANT WEEK СЕ ВРЪЩА ПРЕЗ МАЙ!
Скъпи ресторантьори,
Попитахме нашите верни клиенти какво искат и те ни казаха
- Restaurant Week е част от техния живот и те го искат обратно,
макар и в по-малък, по-управляем вариант. Затова направихме нов формат
на фестивала, който осигурява по-малък риск както за вас, така и за нас в
случай на внезапни правителствени решения.

Звучи ли ви интересно?
Ето какво трябва да направите
за да участвате :
Стъпка 1
Да си подготвите тристепенните фестивални менюта Подгответе за обсъждане 2 тристепенни менюта извън алакарт-а ви на фиксирана цена.
Стъпка 2
Да си запазите час за среща с нас през февруари или март 2022. На срещата ще обсъдим възможността за вашето участие и дали менюто ви покрива нашите очаквания. При договаряне, инсталираме резервационната система на фестивала и ви демонстрираме как работи.
Стъпка 3
Да платите таксата за участие. Таксата покрива рекламната кампания, принт-менютата за фестивала и фотосесия/видео по заявка 1-15 април.
ПАКЕТИ ЗА УЧАСТВАНЕ
ПРОФЕСИОНАЛЕН ПАКЕТ: стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео
ПАКЕТ ПРЕСТИЖ: стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео, с включена допълнителна реклама на сайта и допълнително видео по време на самия фестивал
Оставете вашите данни тук
..или се обадете на тел.0887442693 или 0898552057
ТОП 5 СЪВЕТА ЗА РЕСТОРАНТА ВИ В RESTAURANT WEEK
С вече 6 поредни фестивала зад гърба си, мога да ви споделя, кои са 5-те най-важни неща, които можете да направите за да получите максимума от участието си в Restaurant week събитията.
1. Убедете се, че менютата представят добре ресторанта ви.
Restaurant Week е “състезание” за менюта. Гостите избират предимно по менютата, а не толкова по локацията, статуса или ценовия клас на ресторантите. Направете така, че менютата ви да представят характера на ресторанта, а не просто да се набляга на промоционната цена. Хората искат да се докоснат до таланта в кухнята. Използвайте случая да представите нови предложения, които имат потенциал да бъдат включени по-нататък в алакарт менюто на вашия ресторант.
2. Привлечете гостите на Restaurant week да продължат да ви посещават.
Резервационната система на фестивала ви дава лесен и подреден достъп до всички резервирали. Използвайте го за имейл маркетинг и gift cards за второ и трето посещение. Това е вашият шанс да разширите клиентелата си. Не забравяйте и за рекламата “от уста на уста” която ще тръгне от фестивалните гости.
3. Надминавайте очакванията на гостите си.
Суровата истина е, че печалбите ви ще бъдат по-ниски от обичайните по време на Restaurant week, но това не бива да води до “отпускане” на персонала. С повече резервации по време на фестивала и нови след това, направете така, че обслужването на клиентите ви е най-големия приоритет. Сервитьорите трябва да са добре обучени в промоцията и да са готови допълнително да се постараят за да си струва участието ви и да привлечете нови клиенти. Включете малък амюз буш или друго като комплимент за да ги изненадате приятно. Не забравяйте, че фестивалната седмица означава и много повече онлайн отзиви, селфита и тагвания, така че се постарайте да се казват страхотни неща.
4. Гмурнете се в социалните мрежи.
Ние - организаторите правим широка онлайн кампания, която ползва определени ключови думи и хаш-тагове. Разберете, кои са те и ги използвайте често в постовете си. Това е ценна възможност да достигнете до нови аудитории . Насърчете клиентите си да споделят преживяванията си и да ви тагват като им предоставите визитки с фейсбук страницата си. Не бъдете пасивни наблюдатели, а се включете с коментари по постовете свързани с фестивала. Бонус: Имате шанс да осъществите връзка и да комуникирате с нови и връщащи се клиенти. Споделяйте “задкулисни” снимки в инстаграм и facebook с #Sofiarestaurantweek, #sofiarestaurantweek07 и @Sofia Restaurant Week (респективно за Варна и Пловдив)
5. Направете едното си меню за вегетарианци или вегани.
Фестивалните менюта обикновено не са съвместими с хората, които не ядат месо или животински продукти. Предлагане на такава алтернатива е чудесна възможност да достигнете до повече клиенти. Не забравяйте, че много често - ако имате резервация за 4 души, поне единя от тях може да вегетарианец, което е потенциална възможност да се изпусне резервацията, ако нямате такава алтернатива. Голяма част от вегетарианците допускат да ядат и риба. Това също е опция.