RESTAURANT WEEK СЕ ВРЪЩА ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ!





Скъпи, ресторантьори,
Попитахме нашите верни клиенти какво искат и те ни казаха
- Restaurant Week е част от техния живот и те го искат обратно, макар и в по-малък, по-управляем вариант. Затова направихме нов формат на фестивала, който осигурява по-малък риск както за вас, така и за нас в случай на внезапни правителствени решения.

Този октомври фестивалът ще включва около 30 ресторанта и ще се проведе в 4 последователни дълги уикенда. През веки от уикендите група от 7 участващи ресторанта ще предлагат фестивалните си менюта в продължение на четири дни. Клиентите ще бъдат задължени да резервират и плащат предварително, което ще ви осигури допълнителна сигурност за оборотите ви.

ПАКЕТИ ЗА УЧАСТВАНЕ

ПРОФЕСИОНАЛЕН ПАКЕТ: стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео

ПАКЕТ ПРЕСТИЖ: стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео, с включена допълнителна реклама на сайта и допълнително видео по време на самия фестивал

ТОП 5 СЪВЕТА ЗА РЕСТОРАНТА ВИ В RESTAURANT WEEK

С вече 6 поредни фестивала зад гърба си, мога да ви споделя, кои са 5-те най-важни неща, които можете да направите за да получите максимума от участието си в Restaurant week събитията.

1. Убедете се, че менютата представят добре ресторанта ви.

Restaurant Week е “състезание” за менюта. Гостите избират предимно по менютата, а не толкова по локацията, статуса или ценовия клас на ресторантите. Направете така, че менютата ви да представят характера на ресторанта, а не просто да се набляга на промоционната цена. Хората искат да се докоснат до таланта в кухнята. Използвайте случая да представите нови предложения, които имат потенциал да бъдат включени по-нататък в алакарт менюто на вашия ресторант.

2. Привлечете гостите на Restaurant week да продължат да ви посещават.

Резервационната система на фестивала ви дава лесен и подреден достъп до всички резервирали. Използвайте го за имейл маркетинг и gift cards за второ и трето посещение. Това е вашият шанс да разширите клиентелата си. Не забравяйте и за рекламата “от уста на уста” която ще тръгне от фестивалните гости.

3. Надминавайте очакванията на гостите си.

Суровата истина е, че печалбите ви ще бъдат по-ниски от обичайните по време на Restaurant week, но това не бива да води до “отпускане” на персонала. С повече резервации по време на фестивала и нови след това, направете така, че обслужването на клиентите ви е най-големия приоритет. Сервитьорите трябва да са добре обучени в промоцията и да са готови допълнително да се постараят за да си струва участието ви и да привлечете нови клиенти. Включете малък амюз буш или друго като комплимент за да ги изненадате приятно. Не забравяйте, че фестивалната седмица означава и много повече онлайн отзиви, селфита и тагвания, така че се постарайте да се казват страхотни неща.

4. Гмурнете се в социалните мрежи.

Ние - организаторите правим широка онлайн кампания, която ползва определени ключови думи и хаш-тагове. Разберете, кои са те и ги използвайте често в постовете си. Това е ценна възможност да достигнете до нови аудитории . Насърчете клиентите си да споделят преживяванията си и да ви тагват като им предоставите визитки с фейсбук страницата си. Не бъдете пасивни наблюдатели, а се включете с коментари по постовете свързани с фестивала. Бонус: Имате шанс да осъществите връзка и да комуникирате с нови и връщащи се клиенти. Споделяйте “задкулисни” снимки в инстаграм и facebook с #Sofiarestaurantweek, #sofiarestaurantweek07 и @Sofia Restaurant Week (респективно за Варна и Пловдив)

5. Направете едното си меню за вегетарианци или вегани.

Фестивалните менюта обикновено не са съвместими с хората, които не ядат месо или животински продукти. Предлагане на такава алтернатива е чудесна възможност да достигнете до повече клиенти. Не забравяйте, че много често - ако имате резервация за 4 души, поне единя от тях може да вегетарианец, което е потенциална възможност да се изпусне резервацията, ако нямате такава алтернатива. Голяма част от вегетарианците допускат да ядат и риба. Това също е опция.

ЗАПАЗИ СРЕЩА ЗА ВКЛЮЧВАНЕ