RESTAURANT WEEK ПОСРЕЩА НОВОТО ВРЕМЕ С НОВ ФОРМАТ!





Скъпи, ресторантьори,
Попитахме нашите верни клиенти какво искат и те ни казаха
- Restaurant Week е част от техния живот и те го искат обратно, макар и в по-малък, по-управляем вариант. Затова направихме нов формат на фестивала, който осигурява по-малък риск както за вас, така и за нас в случай на внезапни правителствени решения.

Този октомври фестивалът ще включва 15 ресторанта и ще се проведе в 3 последователни тридневни уикенда. През веки от уикендите група от 5 участващи ресторанта ще предлагат фестивалните си менюта в продължение на четири дни. Клиентите ще бъдат задължени да резервират и плащат предварително, което ще ви осигури допълнителна сигурност за оборотите ви. ВАЖНО: възможно е да добавим още един уикенд към събитието (още 5 ресторанта)

След 7 издания на RW имаме хиляди щастливи клиенти, но тази година е разбираемо част от тях няма да се включат. Ето защо ще намалим капацитета на събитието от 7000+ на 1500+ куверта, но въпреки това за тези, които искат да посетят повече от един ресторант, ще има точно тази възможност, тъй като ще могат да посещават събитието всеки уикенд.

ТАКСИ ЗА УЧАСТВАНЕ

ПРОФЕСИОНАЛЕН ПАКЕТ: 500лв - стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео

ПАКЕТ ПРЕСТИЖ: 800лв - стандартния рекламен пакет (Site, FB, IG), фото и видео, с включена допълнителна реклама на сайта и допълнително видео по време на самия фестивал

ТОП 5 СЪВЕТА ЗА РЕСТОРАНТА ВИ В RESTAURANT WEEK

С вече 6 поредни фестивала зад гърба си, мога да ви споделя, кои са 5-те най-важни неща, които можете да направите за да получите максимума от участието си в Restaurant week събитията.

1. Убедете се, че менютата представят добре ресторанта ви.

Restaurant Week е “състезание” за менюта. Гостите избират предимно по менютата, а не толкова по локацията, статуса или ценовия клас на ресторантите. Направете така, че менютата ви да представят характера на ресторанта, а не просто да се набляга на промоционната цена. Хората искат да се докоснат до таланта в кухнята. Използвайте случая да представите нови предложения, които имат потенциал да бъдат включени по-нататък в алакарт менюто на вашия ресторант.

2. Привлечете гостите на Restaurant week да продължат да ви посещават.

Резервационната система на фестивала ви дава лесен и подреден достъп до всички резервирали. Използвайте го за имейл маркетинг и gift cards за второ и трето посещение. Това е вашият шанс да разширите клиентелата си. Не забравяйте и за рекламата “от уста на уста” която ще тръгне от фестивалните гости.

3. Надминавайте очакванията на гостите си.

Суровата истина е, че печалбите ви ще бъдат по-ниски от обичайните по време на Restaurant week, но това не бива да води до “отпускане” на персонала. С повече резервации по време на фестивала и нови след това, направете така, че обслужването на клиентите ви е най-големия приоритет. Сервитьорите трябва да са добре обучени в промоцията и да са готови допълнително да се постараят за да си струва участието ви и да привлечете нови клиенти. Включете малък амюз буш или друго като комплимент за да ги изненадате приятно. Не забравяйте, че фестивалната седмица означава и много повече онлайн отзиви, селфита и тагвания, така че се постарайте да се казват страхотни неща.

4. Гмурнете се в социалните мрежи.

Ние - организаторите правим широка онлайн кампания, която ползва определени ключови думи и хаш-тагове. Разберете, кои са те и ги използвайте често в постовете си. Това е ценна възможност да достигнете до нови аудитории . Насърчете клиентите си да споделят преживяванията си и да ви тагват като им предоставите визитки с фейсбук страницата си. Не бъдете пасивни наблюдатели, а се включете с коментари по постовете свързани с фестивала. Бонус: Имате шанс да осъществите връзка и да комуникирате с нови и връщащи се клиенти. Споделяйте “задкулисни” снимки в инстаграм и facebook с #Sofiarestaurantweek, #sofiarestaurantweek07 и @Sofia Restaurant Week (респективно за Варна и Пловдив)

5. Направете едното си меню за вегетарианци или вегани.

Фестивалните менюта обикновено не са съвместими с хората, които не ядат месо или животински продукти. Предлагане на такава алтернатива е чудесна възможност да достигнете до повече клиенти. Не забравяйте, че много често - ако имате резервация за 4 души, поне единя от тях може да вегетарианец, което е потенциална възможност да се изпусне резервацията, ако нямате такава алтернатива. Голяма част от вегетарианците допускат да ядат и риба. Това също е опция.

ЗАПАЗИ СРЕЩА ЗА ВКЛЮЧВАНЕ